Η επίσκεψη της κ. Σχολικής Συμβούλου στην τάξη μας

+ο_Κ_Ε+¬+¦_Β+-_Η+¦¦Β+-0305

+ο_Κ_Ε+¬+¦_Β+-_Η+¦¦Β+-0304

H κ. Σχολική Σύμβουλος κ. Κρέμπς στην τάξη μας

Αγαπητό μου ημερολόγιο !

Σήμερα θέλω να σου πω, πώς τα πέρασα στο σχολείο.
Είναι Τρίτη 31 Μαρτίου 2015.Ας τα πάρουμε από την αρχή.Σήμερα την ώρα των Μαθηματικών, όπως τελειώναμε μία άσκηση ήρθε μία κυρία.
Αυτή η κυρία ήταν μια δασκάλα, η κυρία Σχολική Σύμβουλος! Μας είπε ότι θα μας κάνει Μαθηματικά!
Ντρεπόμουν λίγο επειδή έχω συνηθίσει τον δάσκαλό μου.  Όταν γνωριστήκαμε ,μάς είπε για τα κλάσματα και μετά για τον πολλαπλασιασμό! Βέβαια μας έλεγε πόσο σημαντικά είναι αυτά για τη ζωή μας!! Μετά από κάποια ώρα μας έβαλε κάποιο πρόβλημα. Μου φάνηκε δύσκολο ,αλλά προσπάθησα για να μην στεναχωρήσω  τον δάσκαλό μου. Στο τέλος τα κατάφερα!! Ήμουν πολύ χαρούμενη που την γνώρισα γιατί ήταν ευγενική κυρία.

 Έγραψε η μαθήτρια : Αναστασία Γιαμπουράνη

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

