Η επίσκεψή μας στο Μουσείο Συναισθημάτων

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ώρα δράσης στο χώρο του μουσείου

Ώρα δράσης στο χώρο του μουσείου

Στο Μουσείο Συναισθημάτων

Στο Μουσείο Συναισθημάτων

Την Παρασκευή ξύπνησα γεμάτη χαρά γιατί θα πήγαινα μια ξεχωριστή εκδρομή. Θα πηγαίναμε στο Μουσείο Συναισθημάτων.
Έφαγα το πρωινό μου και πήγα στο σχολείο με ανυπομονησία να πάω στην Αθήνα!!! Πήγαμε έξω στο προαύλιο. Μας μέτρησαν οι δάσκαλοι μας και ξεκινήσαμε να περπατάμε για να πάμε στο λεωφορείο. Περάσαμε  τη γειτονιά μου!
Στο λεωφορείο είχε μουσική. Η συμμαθήτρια μου η Μάρι έφερε το <<σιντί>>.
Φτάσαμε στην Αθήνα και μπήκαμε στο μουσείο Συναισθημάτων!!!
Η μισή μου τάξη μπήκαμε σε μια λαμπερή αίθουσα μαζί με έναν κύριο. Εκεί είπαμε τα ονόματα μας με έναν διαφορετικό τρόπο. Όποιος έλεγε το όνομα του έλεγε τι ζώο θα ήθελε να είναι. Εγώ και ο κύριος είχαμε ίδιο ζώο ,το καναρίνι.
Παίξαμε με παιχνίδια με τον «κύριο Τρομάρα» και «τι φοβάται η κάθε ξύλινη κούκλα».
Μετά μπήκαμε σε μία άλλη αίθουσα που διαβάσαμε «τι φοβάται ένα παιδί».
Πήραμε ένα μικρό πραγματάκι και το βάλαμε μέσα σε ένα κουτί. Δηλαδή το βάζαμε για το «τι φοβόμαστε».
Σε ένα κάστρο βάλαμε κάποιες ζωγραφιές. Σε αυτές τις ζωγραφιές, ζωγραφίζαμε ότι φοβόμασταν πιο πολύ.
Ύστερα η άλλη αίθουσα ήταν υπέροχη!!! Ήταν ένα ξύλινο παιχνίδι που είχε ένα σώμα μάγισσας, ενός τέρατος και έναν σκελετό. Τον φτιάξαμε και βάλαμε έναν τίτλο. Ο υπεύθυνος της ομάδας μας ,μάς είπε ένα υπέροχο παραμύθι με ένα αγόρι που δεν ήξερε «τι είναι ο φόβος».
Στο τέλος σχεδόν όλα τα παιδιά πήγαν να αγοράσουν κάποιο αναμνηστικό από το Μουσείο.
Αποχαιρετίσαμε το μουσείο συναισθημάτων. Είναι το αγαπημένο μου Μουσείο. Ένιωσα μέσα μου χαρά γιατί έμαθα να ξεπερνάω τον φόβο μου!!!
“Ευχαριστώ κύριε Νίκο που μας πήγατε σε αυτήν την εκδρομή. Μας άξιζε να μας πάτε εκεί!!!”
Έγραψε η μαθήτρια : Αναστασία Γιαμπουράνη

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Η επίσκεψή μας στο Μουσείο Συναισθημάτων

  1. Δημήτρης Βλάχος says:

    εγώ δεν θα γράψω τόσα πολλά όσα η Αναστασία,θα πω μόνο οτι ήταν η ωραιότερη μου εκδρομή.θα ήθελα να ξαναπάω γιατί έμαθα να διώχνω τους φόβους μου.ευχαριστώ πολύ κύριε Νίκο
    Έγραψε ο μαθητής : Δημήτρης Βλάχος.

    Like

Leave a Reply

